Moni Bilişim; dijital dönüşüm alanında çözümler geliştiren bir yazılım şirketidir. Moni Bilişim; Ruberu’dan zihinde kalıcılığı yüksek, üretilen çözümlere referans gönderimlere sahip ve çeşitli dijital ürünlerde esneklikle uygulayabilecekleri logo ve marka kimliği talep etti.
ÇÖZÜMMoni Bilişim logo ve kimlik tasarımının strateji toplantısında, tipografi ağırlıklı bir tasarımın daha doğru olacağına karar verdik. Ancak tipografinin içinden bir odak noktası belirleyip, bu odağı ikon olarak da kullanmak istedik. Böylelikle logo farklı alanlarda, farklı formlarda kullanılsa bile görsel tutarlılığa sahip olabilecekti. Odak noktası olmasına karar verip ikona dönüştürdüğümüz "O" harfinde; müşterimizin hizmetlerine referans olabilecek şekilde bir metamorfoz uyguladık. Dijital dönüşümü sabit, sade bir ikonla anlattık. Mavi ve turkuaz semiotik olarak (göstergebilim) "iletişim" "bilgisayar çağı" "dönüşüm" "dijitalleşme" ve "teknoloji" kavramlarına gönderme yapmaktadır. Bu sebeple bu iki rengi logo ve kurumsal kimlikte belirlediğimiz hiyerarşiye göre uyguladık. Mavi rengi baskın kılarak "sürdürülebilirlik" kavramını öne çıkarttık.